Якщо говорять про рекламу, це погана реклама. Якщо говорять про товар, це хороша реклама
Девід Огілві
 
Чому при виробництві чи замовленні реклами потрібен юрист? Щоб мінімізувати ризики, перш за все. З рекламою пов’язано багато норм, які спрямовані попередити маніпуляції думкою споживачів та зловживання на ринку.
Медіа-право та реклама
Основні ризики, пов’язані з рекламною діяльністю:
  • Порушення законодавства про рекламу 
  • Порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції
  • Порушення податкового законодавства
  • Стягнення шкоди від недобросовісних конкурентних дій
  • Претензії щодо прав інтелектуальної власності
  • Невиконання контрагентом своїх зобов’язань
 
 
Юридичні послуги Logic Law в сфері Медіа-права та реклами:
  • Перевірка рекламних матеріалів на відповідність законодавству про рекламу, про захист прав споживачів, про недобросовісну конкуренцію
  • Аналіз та захист прав інтелектуальної власності 
  • Підготовка:
    • Договорів на розміщення реклами
    • Договорів про виготовлення реклами 
    • Спонсорських договорів
    • Ліцензійних договорів
    • Договорів про створення об’єктів інтелектуальної власності, а також договорів з моделями, акторами, режисерами
    • Правил акцій для проведення рекламних кампаній
  • Вирішення судових спорів, в тому числі з контролюючими органами
 
Звертайтесь до юристів Logic Law, і ви отримаєте належний юридичний захист вашого бізнесу вже зараз.